zondag 26 oktober 2014

22

All my presents./Al mijn cadeautjes.
Hi! I turned 22 on October 18th and I have been spoiled, it's crazy! This is what I got for my birthday:
~
Hoi! Op 18 oktober ben ik 22 geworden en wat ben ik verwend zeg, niet normaal! Hier een overzichtje van al mijn awesome cadeautjes. :)

Candle holder with scented candles and a giftcard from Intratuin../Kaarshouder met geurkaarsjes en een cadeaukaart van Intratuin.

Ingredients to make kruidnootjes or speculaas and homemade grape jelly./Ingrediënten om zelf kruidnootjes of speculaas te maken en zelfgemaakte druivenjam.


A GoPro 3+ Black Edition! My boyfriend is totally crazy and awesome to give me this amazing present!/Een GoPro 3+ zwarte editie! Mijn vriendje is echt gek en geweldig dat ie mij dit fantastische cadeau heeft gegeven!

A Wasgij puzzle and chocolate./Een Wasgij puzzel en chocolaatjes.

A ScentChips ScentBurner and from Rituals: nailpolish Diwali, a travel pack and handcream Imagine./Een ScentChips ScentBurner (met van die geurende waxjes) en van Rituals: nagellaksetje Diwali, een reissetje en de handcréme Imagine.


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten