dinsdag 30 september 2014

Chanel - An inside look

Coco-Chanel-2
source

Hi! I got this video from Chanel in my mailbox and I could not NOT share it with you guys. The brand we all know has made 12 videos which are totally worth watching if you ask me! The video I'm sharing with you is the 12th and on this website you can find all the videos they made. Each video is about a different aspect of the high fashion house and gives you a inside look in the wonderful world of Chanel. Well, I will just stop writing now, so you can just check it out allready! Have fun!

Love

~

Hoi! Ik kreeg deze video van Chanel in mijn mailbox en ik kon hem gewoon niet NIET met jullie delen. Het bekende merk heeft nu al 12 video's gemaakt, die allemaal de moeite waard zijn om te kijken. De video hieronder is dus de 12e en op deze website kun je de hele collectie video's vinden. Elke video gaat weer over een ander aspect van het modehuis en geeft je een kijkje in de wonderbaarlijke wereld van Chanel. Ik zal nu stoppen met schrijven, dan kun je de video lekker gaan bekijken! Veel plezier!

Liefs   



P.S. I'm super busy studying, so that's why I didn't upload that much posts, I'm sorry! I'll try my hardest to work it in with my busy schedule as much as I can!
~
P.S. Ik ben super druk met studeren, dus dat is waarom er de laatste tijd niet zoveel posts zijn verschenen de laatste tijd, sorry! Ik zal mijn best doen om het toch op een of andere manier in mijn drukke schema te passen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten